Product was successfully added to your shopping cart.

FAQ Shobr.dk

1. Hvordan er handelsprocessen?

Se linket  - Du finder svaret via dette link (punkt 18) Vilkår og Betingelser

2. Kan jeg betale med Dankort?

Vi er desværre ikke i stand til at modtage Dankort endnu, da vi er et tysk selskab, vi arbejder på at gøre det muligt. Hvis du har et VISA/Dankort kan dette benyttes, derudover kan du benytte JCB, Eurocard, American Express, MasterCard og Visa Elektron,

 3. Hvor kan jeg hente min vare?

På adressen

             Shobrall24 Germany Gmbh

             Apenraderstrasse 41 - 45        

            24939 Flensburg,

            Tyskland

4. Hvornår kan jeg hente mine varer?

Du kan hente dine varer mandag – fredag mellem 12:00 og 14:00 på ovenstående adresse tidligst 5 dage efter ordren er lagt.

5. Hvis jeg ønsker produktet leveret, skal jeg så benytte de leverandører der vises på Shobr.dk?

Nej, du kan benytte den transportør du ønsker. Vi har ikke involveret i transporten , men viser blot eksempler på transportører. Shobr har samarbejde med SHIPPII.com, som så samarbejder med: PostDanmark, DHL, Palle transport, og Bring.

6. Hvad gør jeg, hvis mine varer ikke kommer?

Venligst kontakt os hvis du har spørgsmål eller bekymringer. Vi kan oplyse om, hvornår varen er afhentet hos os - er varen afhentet, skal du kontakter den transportør, du har indgået aftale med. Shobr.dk har ikke noget med  transporten at gøre.

7. Hvad gør jeg, hvis varen er beskadiget i enhver form under  transporten?

Du kan kontakte os, og vi vil undersøge om varen var beskadiget før afhentning. Var den beskadiget ved afhentning, erstatter vi den naturligvis eller du får pengene tilbage, hvis varen er beskadiget under transport, er vi ikke ansvarlig. Du skal så rette henvendelse til dit transportfirma.

8. Hvor meget alkohol og tobak må du tager med til Danmark fra et EU-land?

Du finder alle informationerne på SKATs hjemmeside, se https://www.skat.dk/SKAT.aspx?oid=2236522

9. Hvad gør jeg, hvis der er mangler i det, jeg har købt?

Du kontakter shobrservice@shobr.com eller ringer 70 60 56 60 og vi hjælper dig. Shobr kan desværre ikke eftersende varer, da vi ikke må være involveret i fragt. Men vi sikrer, at du krediteres, og dvs at der føres penge tilbage på det kort, du har anvendt under købet.

10. Punktafgifter

Du kan finde alle informationer vedrørende punktafgifter på denne side - http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1648296&vId=0